اهمیت دوره های آشپزی

1397/12/05 تعداد بازدید: 4080
اهمیت دوره های آشپزی

دوره های آموزشی آشپزی بر اساس سبزیجات:
غنی سازی سبزیجات بیشتر در زندگی شما قطعا به معنای سالادهای خسته کننده، کاهو و هویج است. بسیاری از روش های پخت و پز ساده، خوشمزه و راه هایی برای آوردن سبزیجات بیشتر در زندگی شما وجود دارد. هنگام پخت سبزیجات، اهداف اصلی حفظ عطر و طعم و رنگ ورسیدن به بافت مورد نظر است.

در این دوره شما اصول اولیه آشپزی سبزیجات را خواهید آموخت. با درک کردن رنگدانه های سبزی و چگونگی حفظ آنها، اختلاف بین خرد کردن و پخته شدن، بخار کردن و سرخ کردن را خواهید آموخت.

در پایان این دوره شما می توانید:

درک اهمیت حفظ رنگدانه های گیاهی
یاد بگیرید چگونه به درستی انواع سبزیجات مختلف را بپزید.
تهیه انواع سبزیجات مختلف که وعده های غذایی و سلامتی شما را افزایش می دهد.


دوره های آموزشی آشپزی مرغ
هیچ چیز به عنوان یک مرغ کبابی نماد آشپزخانه نیست. مرغ سرخ شده برای یک وعده غذایی فوق العاده رضایت بخش است. در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که یک مرغ را با کمترین مقدار اضطراب تمیز کرده و کباب کنید ، چه نوع مرغ را انتخاب کنید و چگونه آن را برای سرخ کردن آماده کنید و چگونه یک ظرف غذای خوشمزه و سفره ای را برای همراهی با مرغ خود تهیه کنید.

در پایان این دوره شما می توانید:

یاد بگیرید که چگونه مرغ را بپزید.
یاد بگیرید چطور بوقلمون را قطعه قطعه کنید و بپزید.
یاد بگیرید که مرغ را شیرین کنید.
بدانید که چه کارهایی با باقی مانده های مرغ انجام دهید.
یک هفته ارزش وعده های غذایی خود را با استفاده از مرغ به عنوان پایه پروتئین خود برنامه ریزی کنید.


دوره های آموزشی آشپزی گوشت
شما با استفاده از دو روش مختلف می توانید طبخ استیک های مختلف را یاد بگیرید ، همچنین در مورد مزایای پخت و پز گوشت بر روی کوره آموزش خواهید دید. سرانجام، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک سس خوشمزه برای همراهی با استیک خود داشته باشید.

با یادگیری چند تکنیک ساده، شما قادر خواهید بود، با اطمینان گوشتی مرطوب ، آبدار و خوشمزه را در هر زمان کباب کنید.

 

دوره ایمنی و بهداشت مواد غذایی
از طریق این دوره مقدماتی، دانش آموزان یاد می گیرند چگونه یک آشپزخانه را تمیز، سازمان یافته و کارآمد نگه دارند. آنها روش های پایه ای برای کشتن باکتری ها و سایر عوامل ایجاد کننده بیماری را یاد می گیرند. علاوه بر این، آنها ایمنی پایه آشپزخانه را تمرین می کنند، به طوری که به طور تصادفی توسط چاقوی تیز و یا اجاق های داغ آسیب نبینند.

 

دوره تکنیک های پخت

این کلاس آشپزی به دانش آموزان روش های اولیه برای پخت غذا را آموزش می دهد. دانش آموزان در این دوره مواد تشکیل دهنده غذا را آزمایش می کنند تا یاد بگیرند که کدام مواد مغذی با مکمل های مختلف پخت و پز سازگار می باشند. آنها تکنیک های ویژه ای برای ایجاد نان و شیرینی ها، از جمله روش های کرم سازی و ترکیب کردن، یاد می گیرند.

 

دوره پخت و پز پیشرفته

دانش آموزان در این دوره پخت و پز غذاهای اساسی و پیشرفته را آموزش می بینند. آنها دستور العمل ها را می خوانند، مواد تشکیل دهنده را جمع آوری و غذا را آماده می کنند. روش های مورد استفاده در آزمایش طعم و اصلاح دستور غذا را یاد می گیرند. این دوره شامل یک مرور کلی از روند های محبوب در غذاها و همچنین یادگیری برای تهیه غذاها بر اساس غذاهای قومی از نقاط مختلف جهان است.

 

دوره شیرینی پزی

از طریق این دوره، دانش آموزان مهارت های پیشرفته نان و شیرینی را برای ایجاد طیف گسترده ای از شیرینی ها، از جمله کیک، تات، کیک و …، توسعه می دهند.

دانش آموزانی که در آموزشگاه آشپزی ما ثبت نام می کنند، مهارت های ارزشمندی را در آشپزخانه ما آموزش می بینند . ما دوره های سفارشی، عملی و موثری را ارائه می دهیم ، که به تکنیک های اصلی پخت و پز متمرکز شوند، این امر دانش آموزان را قادر می سازد تا بصورت حرفه ای، آشپزی ملی یا بین المللی را دنبال کنند و یک سرآشپز حرفه ای شوند. 

آموزشگاه هتل بین المللی قصر وابسته به هتل بین المللی قصر مشهد
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به آموزشگاه هتل بین المللی قصر وابسته به هتل بین المللی قصر مشهد می باشد .
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک